lupailin joskus kirjoitella tänne ahkerasti. no se vähän jäi. nyt en lupaa mitään mutta koitan kirjoitella tänne taas.
aluksi kuulumisia. eli hyvää kuuluu. olen nyt vielä lomalla. ensi viikolla taas töihin. ollu ihan kiva loma vaikka säät ei oo ollu mitään parhaita. no lapissa tuli käytyä.
lisäksi olen valokuvannut aika paljon. ensimmäinen kunnon projekti on menossa. ehkä puolet kuvista kuvattu, pää täynnä ideoita. siitä sitten myöhemmin.
viimeisen 5 päivän aikana on tapahtunut kaiken näköistä. ensinnäkin olin kiipeilemässä. sisäseinällä kylläkin mutta se oli tosi mahtavaa. sitten kävin myös sukeltamassa taas kahden vuoden tauon jälkeen. sukellus meni enimmäkseen sähläämiseen mutta kyllä se siitä. ensi viikolla taas. onkohan mulle tapahtunut muuta? ei erikoista. olo on köyhä, auto vei viimeiset rahat.ei siitä enempää kyllä mä pärjään.
ai niin, sain salamista uskomattoman upeita kuvia.
palaan asiaan taas kun kerkiän. toivottavasti pian.

Hessu